![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har gjort ett impulsköp(1199 kr ToR) ![]() Har läst allt jag kan hitta här på forumet och känner mig ganska påläst nu ![]() Jag funderar på var jag skall bo... Jag åker själv och skall vara borta en vecka. Har tittat runt på nätet och har hittat lite olika alternativ som kanske skulle passa ![]() Zephyros Village ser väldigt fint ut men det jag undrar är om det kan vara lite för mycket "Family" där...inget ont om barnfamiljer men jag vill ha lugn och ro ![]() Garden Villa ser lugnt och fint ut och verkar ägas av samma familj som driver Zephyros... Verkar inte vara någon havsutsikt där dock. Någon som bott på Garden Villa? Elias Rooms är säkert jättetrevligt men verkar vara lite för enkelt boende för min smak ![]() Vidare funderar jag på att bo i Lefkos, ser väldigt fint ut där men långt bort från civilisationen ![]() Har tittat på Potali Apartments i Lefkos, någon som bott där möjligen? Har också tittat på Nikos studios som erbjuder små hus att hyra, som ser väldigt fina ut? Detta får mig att trivas med ett boende: Havsutsikt Tystnad Vackra omgivningar Lugn och ro Egen stor balkong eller terrass Skön soffa Enklare kök och kylskåp TV Parkering för hyrbilen Var tror ni jag skall bo för att de flesta av ovanstående kriterier skall bli uppfyllda? Jättetacksam för alla synpunkter och tips ![]() Mvh. Stina |
|
|