![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Annars tycker jag att vi återfallsgreker borde vara luttrade vid det här laget: "Ska du åka till Grekland IGEN?" Jag tar inte det minsta illa upp av den frågan, tycker bara det är roligt att få sprida lite Greklandskärlek igen ![]() Sedan i maj har jag en Indienresa bokad i januari. I ungefär tre veckor nu i höst har jag varit övertygad om att jag skulle avboka den, av hälsoskäl. Jag har haft för mycket migrän och annan huvudvärk för att orka tänka på att åka ensam till en världsdel där jag aldrig varit, där allt är nytt, där jag inte kan koderna, där jag inte ens kan skilja ett snabbmatställe från en frisersalong. I stället tänkte jag åka till ett ställe där jag är mer hemtam. Där jag kan ha en hygglig vistelse även om jag har huvudvärk varje dag. Ja, gissa vart... ![]() Och gissa hur omgivningens dom skulle bli? Grekland i januari, i stället för Indien? ![]() ![]() Nu har jag i och för sig ändrat mig, jag avbokar inte, jag ska till Indien (just nu ![]() Vad jag försöker säga med det här är: strunta i om nån tycker att du upprepar dig med Kalymnos och Karpathos. Precis som jag struntar i om nån tycker att jag upprepar mig med Grekland. Jag bjuder på det, jag gör gärna Greklandsreklam. På samma sätt kan ju du göra Kalymnosreklam ![]() |
|
|