![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Idag, onsdag ,forsta hittills regnfria dagen Uppehall sen kl 10, dock med blast och mulet Men igar morse var det FAKTISKT 2, 5 timmar sol och da var jag forstas pa Ag Fokas och badade. Det har jag f o gjort varje dag utom i mandags da jag tog baten till Mykonos dar det om mojligt regnade annu mer an pa Tinos. ![]() Jag strosade nastan ensam i granderna och fick sa vackra bilder..MEN ![]() ![]() ![]() ![]() Jatteledsen javisst, men mest for att inte Claes far se alla haftiga regnbilder och alla bilder fran Mykonos dar han aldrig varit. Jag sjalv har ju alla bilder i hjartat! Att ta nagra NU kanns inte sa kul....Sa tyvarr, bilder blir det inga harifran Masse, men en liten info bok ska jag skicka dig! I morgon gar baten tillbaks... Kanske seajet om det inte ar over 8 besfort. sen en overnattning i Luotsa innan flyg hem fredag i ottan Jag har umgatts med Nikoleta varje kvall pa dotterns hotel Altana dar vi druckit te, kikat pa grekisk TV och PRATAT! JAg har redan bestamt att jag vill se Tinos pa varen ocksa..pasken ar prelbokad om jag kan for jobb. Ett ar sakert....om jag vetat nar jag bokade resan att vadret skulle vara regn o skyfall sa gott som hela tiden sa hade jag kanske inte akt men AH sa glad jag ar att ha fatt denna harliga vecka..... en av de mysigaste resorna pa valdigt lange...Tyvarr har det dock inte gatt att vandra upp till Ktikados da stigar o vagar varit lite farliga.....jag har hallt mig pa asfalterat nar jag gatt..... JAg ar glad att Du Hostluffare m fam hade en fin luff!!! Nikoleta halsar!! Pa fredag kommer solen igen!! Nikoleta har aldrig pa 25 ar har pa Tinos varit med om ett sadant regn som nu sa det var kul att vara pa plats... Nu ska jag njuta av sista kvallen har! Kram Lissi |
|
|