![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla grekofiler!
![]() Skrattar högt. Inser just att jag skapade en storm här för fem år sedan. Jag ställde då i augusti ett par veckor innan vi skulle åka till SunWing på Kreta en kort fråga om någon visste något om deras nya koncept med sunwing inclusiv. Jag fick inga svar innan vi åkte och sedan brydde jag mig aldrig om att kolla om någon svarat då resan redan var avklarad och vi var hemma supernöjda efter 2 underbara veckor med vår 8 månaders baby och vår flicka som fyllde 3 när vi var där. Kan bara säga att det var en perfekt semester för oss då vi uppskattade det tillrättalagda. Kom bara och tog ett bord i restaurangen, hämtade dricka själva och plockade av maten. När barnen tröttnat så var det bara att resa sig och gå. Betalt och klart. Sen gillar vi egentligen inte alls det turistiska. Tyckte t ex att Naxos var ett förfärligt tingeltangel med långa rader av solstolar när vi var där i somras. Men om det är enkelt och barnen är nöjda är mamma och pappa nöjda. Solar hellre vid en pool med glada och nöjda barn än vid en fin sandstrand med gnälliga barn. Det blev ytterligare 2 resor till Miniland som barnen sa men i somras båtluffade vi igen nu med våra barn 7 och 4,5. Det var en fantastisk resa. Vi startade kanske lite väl tufft, tog oss till Donoussa första dagen (det hann visserligen bli nästa dag innan vi var framme). Resans höjdpunkt var Schinoussa öde helt fantastiska stränder. Vi åker nog tillbaka i sommar. Synd att jag missade stormen som blev och tack till dem som försvarade mig. Önskar bara att jag varit lite aktiv vid den tidpunkten så jag kunde försvarat mig själv. Ha det så gott i november mörkret. Elllabella ![]() |
|
|