![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jeg synes alt har løst seg til de grader bra
![]() ![]() - er kjempefornøyd med det og spesielt med Austrian Airlines ![]() Selvsagt var det ergerlig å ikke gjennomføre den planlagte reisen !!! - hadde lagt mye arbeid i og gledet meg veldig til den (- Tinos ![]() Men da det ble s å mye usikkerhet både o m vi kunne komme avgårde og i tillegg tanken på om vi ville komme oss hjem ![]() ![]() - jeg avbooket flybillettene kvelden før avreise, selv om flyet skulle gå som planlagt neste morgen, og vi hadde billige"Redtickets", som ikke kunne endres.... (trodde jeg) Om flyet var innstillt så hadde jeg forventet erstatning, men ikke nå, men jeg sendte en mail og ba om refusjon av skatter/avgifter likevel ![]() Samme kveld bestilte jeg en ukes uspesifisert reise til kr 998,- pr pers med avreise 3 dager senere - utvilte og glade reiste vi til Rhodos og hadde en herlig uke uten en bekymring ![]() - å få oss hjem, om asken skulle dukke opp igjen, var reiseselskapet's ansvar ![]() Vel hjemme hjemme etter ferien ventet en mail fra Austrian Airlines med beklagelse av forsinket svar og løfte om vouchers ![]() Det tok litt tid, men så kom mailen vi fikk h v e r krone erstattet og voucherne var gyldige i ett år ![]() Så nå har jeg booket reise til Athen i apr/mai neste år, og siden d e billettene er bestillt i s å god tid ![]() ![]() Så nå blir det en weekend i Wien i månedskiftet okt/nov ![]() - brukte opp resten av voucherne og betalte k u n 330 kr pr.pers t/r ![]() |
|
|