Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-01-29, 20:16
Stephan Stephan är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Må logge inn på nytt hele tiden

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Visa inlägg
Jag gjorde nyss en provokationsinställning på min webbläsare för att försöka frå fram autoutloggning från Kalimeraforumet. Det lyckades!

Alltså; För att du ska komma tillrätta med problemet föreslår jag att du går in under Start- Inställningar- Kontrollpanelen- Internetinställningar- Sekretess. Där ger du tillåtelse för alla Kalimerarelaterade cookies.

Arne
Takk, Arne. Nå har jeg forsøkt ditt siste forslag: Kontrollpanel/innstillinger for Internett/Personvern (som er norske Windows' betegnelse for det svenske "sekretess"). Der har jeg skrevet inn Kalimera.se og Kalimera.nu og krysset av for "tillat alltid". (Ingen andre nettsider fins der, men de fungerer i alla fall.) Men det løste heller ikke det aktuelle problemet. Så da kommer vi vel ikke lengre... Det kan virke som det fins en bug et eller annet sted. (Jeg har Internet Explorer 9 under Windows 7, 64 bit.)

Stephan

Til pawik: Det var ikke min mening å fornærme eller krenke noen. Men jeg mener likevel at det er fornuftig å sette seg inn i det man svarer på, så slipper begge parter å sløse tid.

Stephan
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:19.