![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hei
![]() ![]() ![]() Nå er jeg hjemme og er glad og fornøyd ![]() ![]() Underveis var det nytt stoff hele tiden og hjemmeleksene krevde all den tiden jeg (hodet mitt) orket å tenke gresk ![]() ![]() - at j e g, som e l s k e r å fotografere, etter 10-11 dager i Chania hadde tatt ca 35 bilder, sier a l t ![]() Citat:
S i d e n har jeg ikke l e s t gresk, men jeg har hatt god nytte, og ikke minst mye g l e d e av det jeg har kunnet ![]() - men jeg snakker jo veldig "begrenset", jeg bruker å si at " jeg kan så mye gresk at jeg vet hvor l i t e jeg kan ![]() I Chania nå lærte vi bl.a veldig mye grammatikk, dvs for å kunne si at jeg k a n alt det nye har jeg en s t o r jobb å gjøre her hjemme......! Citat:
Været var fint og det var veldig mye folk ute og med mange ballongselgere på plass minnet det om vår egen nasjonaldag, 17.mai ![]() - men, tiden gikk.... og ingen parade kom..., men etterhvert kom det mange mennesker med nasjonaldrakter og faner som h a d d e vært med i paraden så langt den fikk lov av politiet å fortsette...! Vi fikk vite at det hadde vært "noen episoder" .... ! - mer vet jeg ikke utover at Arne ( og kanskje dere? ) hadde sett /hørt på nyhetene her hjemme at politet hadde måttet bruke tåregass i Chania den dagen! Vi merket ingenting - så ikke noen form for demonstrasjoner eller uroligheter i løpet av oppholdet ![]() Citat:
![]() D u er jo så snill ![]() - jeg hadde, og ikke minst h a r jeg fortsatt enormt mye å lære! Men om jeg skal være litt "ubeskjeden" så tror jeg at jeg er ganske flink til å b r u k e det jeg kan ![]() - og er ikke redd for å snakke selv om jeg sikkert sier mye feil ![]() ![]() Citat:
![]() Nå tror jeg det bør gjøres litt (kjedelig) støvtørring/vask og pynt - noen påskeforberedelser her i heimen ![]() |
|
|