![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har testet billigste type uspec flere ganger nå fordi vi som pensjonister kan reise på veldig kort varsel
![]() - og det kommer vi nok til å fortsette med, har fått bo på hyggelige hoteller, veldig bra rom, vi betalte kun kr 998,- pr. pers pr reise ![]() Første reise gikk til Kefalonia ( Apollo), der kom vi til Skala og bodde på Ocean View Hotel, fikk et fint studio 3 etg med vakker utsikt ![]() Vi fikk skriftelig info v/ ankomst om at vi måtte bo et annet sted de to siste nettene, med navn og romnummer på det hotellet, det var ca 50 m å gå dit. Vi hadde bil og planer om å flytte oss litt på øya og ordnet de to siste nettene selv ![]() Neste reise var til Samos ( Star Tour), dit reiste jeg alene og var veldig heldig, bodde på ATHOS og fikk rom i 3 etasje rett ved siden av takterrassen, vertskapet på Athos er spesielt koselige ![]() (Mange kjenner Athos som har vært Vinghotel i 20 år, nå er dessverre ikke Ving på Samos lenger) Siste turen vår var til "den Joniske kysten" ( Ving) forrige uke . -vi hadde håpet på Lefkada, men var veldig godt fornøyd med å bo i Parga og, fikk et veldig pent rom, med god beliggenhet innen hotellet), på BACOLI Hotel ![]() Så enten har vi hatt flaks 3 ganger, eller så får man bo bra på "Uspes uten eget bad og wc" ![]() - vår plan var å finne et sted å bo selv om vi var uheldige med det vi ble tilbudt. Ingen steder så jeg noen som sto med tilbud om "oppgradering" ![]() Til Kreta har har vi ikke reist uspes enda, men jeg kan ikke tenke meg at de har en annen policy der ![]() Lykke til SunInMyHeart ![]() |
|
|