![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tisdag 10 september. Kom relativt tidigt hem till Florida Studios igar kvaell efter en stund pa Pelagos. Hade med mej en ny undervattningsficklampa till Chroni, och vi far vael se hur den funkar i skarpt laege.... Ngt mindre mygg pa natten, kanske blasten gor det svarare for dom att flyga..vad vet jag? Sen ivaeg till Garden Villa och ner i kaellern daer for att ta med lite egna grejer...Bl.a hittade jag ett paket Lofbergs Crescendo, vilket jag helt glomt, men som jag tydligen lovat fru Maria Diakidis....sa hon ska fa det. Undrar hur det smakar efter att ha legat i kaellarn hela sommarn....Annars kan hon ju fa ett halvkilo Gevalia, som jag kopte pa Landvetter....63 SEK/halvkilot..... Navael, nu haver jag min egen hjaelm, vilket kaenns bra. Just nu som vanligt pa Zephyros, men ska sticka in till stan for att leta efter nan sorts polyurethan-lim, for ett par av mina sandaler (Dunlop) har borjar dela pa sig.... Imorrn ska jag upp till Stes, bortom Othos, for att kika pa hur man gor vin haer.... Mikke |
|
|