![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla alla som kommenterat.
Jag var lite orolig, att ni skulle tycka det var tråkigt med alla molnbilder, då de flesta lägger in bilder i strålande sol. Vi är väl lite knäppa, som reser de flesta gånger off-season, men vi ÄLSKAR det! När vi inte har gamla föräldrar att "ta hand om" ( fast det gillar vi, tro inget annat ) så ska vi fira både jul och nyår igen i Grekland, för båda är en upplevelse. Att se så många regnbågar som vi gjorde var så fint och här lägger jag in några bilder till från resan som den godaste maten , som vi åt i Koroni på Resalto och där vi också den kvällen såg ett magiskt ljus mot Kardamili... Så även en fin "paraplybild"...och lite regn.... Håll till godo! Vi gick ut i köket, då vi var enda gästerna och jag beställde Cod with spinage på rekommendation från Annelie Hiltunen med make Reijo. I pannan såg det ut så här när allt kokades ihop. ![]() På tallriken så här och GUDAGOTT!!! ![]() Fin vy från Resalto över viken mot Kardamili på andra sidan ![]() Fin vy på väg hem i öde gränder ![]() ..och JO det var kraftiga skyfall som kom och slutade lika snabbt! ![]() Nu är jag som en travhäst inför start i väntan på nästa resa 1-15 maj. Då får jag återse Kalamata, Loutraki och Aten och jag får ha 6 dygn i vackra Kardamili med omgivningar och DÅ ska jag vandra hela dagarna till byar och och stränder i närheten. Lissi |
|
|