![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg trodde dere i Sverige hadde få restriksjoner. Så feil kan man ta. Det er det inntrykket jeg har fått ved å lese om alle som reiser, som lever normalt.
Her i Oslo e r det beksvart. Alle piler peker ned. Smitten øker. Alkoholservering på restauranter er inntil videre forbudt. Treningssentre er stengt. Svømmehaller er stengt. Man kan møtes ute, i friluft opptil 20 personer - med avstand. Hjemme skal det maks være 10 personer. Matbutikkene er åpne, man skal ha på maske. På heisdøren har det siden april hengt plakat med oppfordring å vente dersom heisen er opptatt av andre. Får bare tåle og være solidariske....savner teater og kino og mye mer. Har ikke vært på restaurant mer enn en gang siden mars Å bo alene blir en utfordring i krisetider.I morgen må jeg på apoteket for å hente medisiner. I likhet med Pia trenger jeg nye briller. Og diverse annet. Å ta buss er ikke aktuelt, heller ikke taxi. ![]() Hadde noen for ett år siden sagt at det var sånn livet skulle bli, hadde jeg bare ledd. Zalo er min venn Nå er det normalt å vaske visakort og dørnøkler.
|
|
|