![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Håller med dig helt och fullt. Vilket svar att vi här uppe VILL till Gran canaria. Har de bara det utbudet så vad har vi då för val ????
Du har rätt i att man borde ligga på resebolagen och poängtera att vi börja bli lite less på de resmålen som finns. Men nu får man gilla läget för 2008 och försöka hitta det bästa. det som är lite synd är ju att det drar iväg prismässigt när man också ska ta sig till en annan avreseort. Och sen är det såååååååå skönt att ha direkt flyg. Hemma på nolltid. Men det kan ju vara värt mödan om man får en bra resa. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var inne och pratade med en av säljarna på Apollo i Luleå häromdagen. De kör direktflyg från Skellefteå till Rhodos i sommar, det vore ju kanske nånting att tänka på. Tyvärr finns det inga enkelresor där ännu, vore ju kanske ett alternativ att flyga till Rhodos och hem från Kreta eller Kos (via Fjollträsk då) men då gäller det ju att de släpper enkelresor också.
Jag hade också upp till diskussion detta med resor från flygplatser ute i landet till lite flera öar. De ligger nog på från försäljningsledet för att få mera sådana resor men det verkar inte göra någon skillnad. Jag som själv jobbar som säljare kan inte tycka annat än att det är tjänstefel att koncentrera flygningarna till samma flygplats som alla andra, priskonkurrensen är säkert hårdast där. Jag skulle gärna betala någon eller några tusenlappar extra för att få hoppa om ARN på min resa. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Visste inte att de körde resor till Rhodos via Skellefteå. Har faktiskt varit en av de resmål jag velat uppleva. Från Luleå till Skellefteå är det ju inte långt. Får TACKA för upplysningen. Ännu ett alternativ att kolla upp. Undra var man hamnar??? ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|