![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=Rossa]Hej!
Tack för era svar, men jag ändå att jag vill bo vid en strand.Kom det rumsraggare från agia anna till hamnen i Naxos stad?[/QUOTE Rumsraggare finns i överflöd på Naxos. Säkert några från Agia Anna och Prokopios också. Promenadavstånd mellan stränderna och flera tavernor i området. Själv skulle jag föredra att vandra runt och välja boende efter eget tycke och smak. Om du söker i gamla forumet finns många inlägg i ämnet om de nu finns kvar. Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Är också lite fundersam, funderar starkt på att bo i maragas. Min fråga är om det finns många boende alternativ där?
Har bara bott i Naxos stad innan och då tog vi bussen ut varje dag. /Alexandra |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Visst finns det många ställen att välja på om man vill bo vid Maragas. Från Aghia Anna och söderut mot Plaka ligger hotell och studios hela vägen utefter stranden, bara vägen emellan, i Maragas finns även en camping som hyr ut rum. Där finns även en bra supermarket och flera mysiga tavernor. |
|
|
|||
|
|||
|
Tack för svaret, då kan man kanske gå längs med stranden och se om man hittar något, ifall ingen rumsraggare lyckas ta med oss det vill säga...
Alexandra
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|