![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hotell Africa er blitt bra. Hotellet er blitt pusset opp endel. Har snakket med flere som trivst der, men en merker trafikken der som en også gjør på mange andre hotell i nybyen. Eg drar også til rhodos den 15.mai. Eg holder til på pearl hotell. Har tenkt meg enten en tur til Chalki, eller til karpathos. I fjor høst tok eg hurtigbåten fra rhodos til Kalimnos. Det angrer eg ikke på. fantastisk. Tur/retur 65 auro. Ene veien var på en søndag, så det vart litt dyrere. Tok bussen over til myrties. Bodde hos brødrene nefelis. Du må bare ta den turen. God mat finner du over alt, både i nye og gamlebyen. Eg har funnet mitt sted i gamlebyen, litt borte fra hovedgatene. God tur og eg er sikker på at du kommer til å trives. Havejan. Rhodos i mitt hjerte. Mitt fyrste innlegg i det nye forumet, så ber over med meg, hvis det ikke er rett. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi ska bara vara borta en vecka, men en vecka är bättre än ingen alls... Kalymnosresan lockar, det är "min" ö, där är jag hemma ![]() Vill trots det prova på lite annat oxå och inte bara "snöa" in på en ö. Har varit på Mykonos, Kreta och några andra öar på dagsturer och så. Tack för tips om restauranger! ![]() Nu börjar planeringen ordentligt! Har beställt tågbiljetter från Sundsvall till Arlanda och fått ett bra pris på dessa, vilket är tur, lite vill jag ju ha kvar att slösa med i Grekland.... Hälsn Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Läste om att du kanske tar en sväng "hem till Kalymnos". Trevligt att hitta andra som känner sig hemma där också ![]() Vi skall dit i juni och skall bo på Nefeli som vanligt. Det kan du ju förstå när du ser drinkbilden på mina inlägg ![]() ![]() Trevlig resa och hälsa pojkarna och Irene på Nefeli från Riitta och Leif ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|