![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom jag ska göra ett februaribesök i Aten har jag just nu avslutat läsandet av denna intressanta tråd.
Vad jag vet är att de inte svarar på mejl på Adonis i första taget. Men här på forumet kan jag säker tfå svar på mina frågor; Vad kostar ett singelrum på Htl Adonis i februari? Ngn därute i cyberspace som vet ? I övrigt önskar jag alla Kalimeror ett gott slut på 2007 och ett Gott Nytt År. |
|
||||
|
||||
![]()
Gissar på 70 euro.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Så dyrt er det nok ikke, Eva
![]() Jeg kjenner ikke prisen på enkeltrom på Adonis, men de har fortsatt lavsesong i Februar, den er i perioden nov - mars om de ikke har forandret det. I november i fjor betalte vi 54 euro natten for dobbeltrom. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag jag gissade bara. Bra att det är billigare. 55 Euro i en europeisk storstad det får nog räknas som riktigt billigt. Vi betalade om jag minns rätt 75 eller 80 för några år sedan men det var i september.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska bo på Adonis i februari och då kostar ett dubbelrum 55 euro. Vi ska bo 7 nätter så priset är baserat på det. Jag tror det blir några euro billigare om man bor mer än tre nätter om jag inte minns fel.
Lissi -nyss hemkommen från ett fantastiskt Madrid. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet ej vad de tar för ett singelrum, men jag vet att ett dubbelrum kostade 55 € i november i år. Frukost ingick i priset.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|