![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Låter som ett eventuellt alternativ. Mycket båtresa blir det...
Problemet för mig i år är att jag kanske trycker in för många resmål på min resa. Hade tänkt ta Santorini, Naxos, Chania och Paleochora på fyra veckor i lugn och ro. Låter egentligen inte för mycket om jag hade kunnat ta mig direkt från Naxos till Chania. Skall fundera på det. Tycker ju om att åka båt om vädret är bra. Är det inte bra tycker jag inte längre om det...! Lena som fortfarande planerar. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men att utgå från Santorini, det blir ändå att flyta till Aten först och sen flyga inrikes till Santorini?
Ni som åker hem tex från Kreta...det gick inte att komma dit/luffa dit med båt?? Hur ser en rutt ut med Kreta och Naxos i ett tro?? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
// Helén- som rekommenderar Santorini som start- och slut-ö, det beror säkerligen på att jag inte luffat någon annanstans än i Kykladerna och jag tycker det är smidigt. |
|
||||
|
||||
![]()
men flygstol? Går det direkt från Stockholm/Arlanda typ? Måste man inte byta med inrikes i Aten? Tips på bolag?
|
|
||||
|
||||
![]()
jag sökte på "flygstol" Santorini o fick upp byte i Aten på alla förslag o alla kostade över 45000 kr för två vuxna o två barn?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|