![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Titta på första sidan här på Kalimera, annonsen från Supersavertravel.
En i mitt tycke perfekt sökmotor, lättöverskådlig. Gjorde en test alldeles nyss, hittade då biljetter för SEK 2 200:-/pp Lycka till // Helén
|
|
|
||||
|
||||
|
He-he , tenkte på det samme Hellen
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, jag ser det
Då måste det vara riktigt, eller hur?![]() Du missade att de skall flyga från Danmark ![]() ![]() // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Hellen,
Jag förstår vad du menar, men är inte så fötjust i idéen med mellanlandningar med 1 h 45 min mellan flygen...ojoj hade varit sååå nervös för att missa flyg o förlora packning... Dessutom är flygtiderna lika dåliga, landar 18 i aten... o båten går 7 på morgonen ![]() Men tack för tipset
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, ni är bortskämda ni som flyger från huvudstäderna
![]() Bryssel Airlines landar i Aten 13.50, skall man til Kykladerna så är onsdagar inte någon bra dag att åka med dem. // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Jaså, ingen 17-färja till naxos på onsd? Det var ju tur du sa det!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Onödigt att chansa. // Helén- som bara har en timma mellan planen och därför reser med handbagage |
|
|
||||
|
||||
|
Bagasjen blir jo inn-sjekket helt frem..., trenger ikke å hente dem i mellom flyvningene...
Har forøvrig gjort en tabbe selv.., vi kommer til Athen med Bryssel airl. kl. 13.50 og tenkte oss ut til Ios..., så i ettertid at akkurat på tirsdager går det ingen båt til Ios på ettermiddagen ![]() Håper det dukker om noen nye smarte avganger, betaler hva som helst... (ja nesten da... ), noen som kanskje vet??Ia |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
// Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-03-28 klockan 20:46. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har droppet Sterling. Fra Norge finnes bedre og rimeligere løsninger. -Trives ikke så godt med mellomlandinger om jeg ikke må, har derfor ikke prøvd Air Berlin. Vet at de har mange destinasjoner i Hellas, bl.a. Karpathos og Kos.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|