![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() De senaste fem årens resor är som följer: 2002 Grekland, USA, Thailand, Slovakien 2003 Grekland, Thailand, Tyskland 2004 Grekland, USA, Thailand, Malta 2005 Grekland, Thailand, Tjeckien, USA, Tunisien 2006 Grekland 2 ggr, Thailand, Holland 2007 Grekland, Thailand, Frankrike, USA Vidare x antal besök i Danmark. Dessutom har vi varit i det spännande landet Norrland (men nu kommer Elisabet att opponera sig och säga att det gäller inte när man åker upp så sällan som vi ![]() Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, det gäller
![]() Och dessutom har jag insett mer och mer ju längre jag varit med på Kalimera att skillnaden mellan Norrland (då menar jag riktiga Norrland, som börjar vid Umeälven) och resten av Sverige, är mycket större än mellan Norrland och Grekland, så att åka hit räknas nästan som en Greklandsresa ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har sedan 1978 varit i Grekland varje år, förutom 1979 & 1984. Längden på vistelserna har varierat från 2 veckor upp till 6 månader.
De sista 20 åren har jag besökt Antiparos och ofta kombinerat med andra öar och vissa år två ggr per sommar. I år bär det av i juni för 21:a året. Däremellan älskar jag att resa och besöka övriga delar av världen Thailand 2ggr, Kambodja, Hongkong, Australien, Nya Zeeland, Söderhavet, USA , Afrika (Sydafrika Namibia Kenya, Tanzania/Zanzibar) och varje år sedan 20 år tillbaka blir det en långweekend i Europa med grabbgänget, (gärna Skottland) Skidsemester till svärföräldrarna i Schweiz är ett krav från ungarna! Ibland jobbar jag också.... :-) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|