![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt också att alla blogginläggen har försvunnit ur bloggprogrammet, de som använder andra system för sina bloggar så finns åtminstone kvar tills man byter dator så man kan gå bakåt och läsa dem men inte då det gäller Microsofts bloggar.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen som vet var han är heller då??
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla ni underbara här!
Har fått en personlig motgång i livet så jag är inte iväg. Jag återkommer när allt är bra igen. Jag vill tacka alla er som följde min blogg under förberedelserna hoppas att ni log när ni läste texterna. Något blev fel med bloggen så allt försvann, var inte mig själv just då så jag vet inte vilket kommando jag tryckte på, jag gör en ny när det blir aktuellt. Jag önskar er alla en underbar sommar och hoppas att retsinan,fetaosten,tomaterna...osv plus havet och solen blir era följeslagare någonstans i vårat underbara Grekland En optimistisk Eleuthera |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar dig en trevlig sommar också! Hoppas du kan göra verklighet av resan vid lämpligt tillfälle!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag önskar dig också en trevlig sommar, hoppas resan blir av senare, skulle vara jättekul att följa via blogg.
// Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|