![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh tack så jättemycket för svaret! Låter bra att vägen inte är så hemsk som jag läst! vet du hur man på bästa sätt hittar dit ifrån Chania?
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi kom motorvägen från Rethymno och om jag inte minns fel så körde man bara vidare på den, förbi chania, nästan till motorvägen tar slut, och sen var det bara att följa skyltar. Vi såg två avtagsvägar men valde den längre bort eftersom vi fått den vägbeskrivningen. På vägen hem kom vi dock ut vid den andra och den vägen gick lika bra.
Jag kan dock inte ge någon detaljerad vägbeskrivning från Chania eftersom jag inte är bekant med den staden och vägarna ut därifrån. Nån annan som vet?? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lefteris förutsägbar |
|
||||
|
||||
![]()
Min fd svåger, på den tiden en garvad ambulansförare, tyckte att färden ner till Elafonissi med lokalbussen var i tuffaste laget. Dikena är ju tämligen djupa!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Antagligen! Skramlet under bussen vi åkte med på vägen ner gjorde väl inte heller saken bättre.
![]() Gunilla (höjdrädd och farträdd) |
|
|||
|
|||
![]()
Oj det kommer jag tyvärr inte ihåg men jag sökte en del på google och det var någon som skrev att den var riktigt otäck att köra! Tror att det var en privatperson som varit på semester där och skrev ner lite reseminnen!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tro ingen annan, allra minst mig eller någon som är rädd! Gör din egen erfarenhet. Lefteris |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|