![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Efter att ha suttit och läst allt intressant ni skriver om här har jag äntligen registrerat mig som medlem. Det är ju snart dags! Båtluff hela familjen fr o m 16 juni. Jag har inte behövt fråga själv tidigare - ALLT (nästan) står ju här! Men en sak jag funderat på - nybörjarfråga förmodligen - man måste väl inte släpa med sig LAKAN???? Eftersom vi har tre barn bor vi nog på hotell/studios och där finns väl det? Finns det även i typ uthyrningsrum?
|
|
||||
|
||||
![]()
Det finns lakan
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Nej, lakan behöver ni inte släpa på. // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Trodde väl det
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Välkommen. Och det var på tiden...
![]() ![]() ![]() Men nä... Du behöver inte tynga er packning med lakan. Pensionat och hotell i Grekland är generellt sett bra. Fast mycket billigare än här... ![]() Packa som för vilken vanlig sommarsemester som helst. Det fungerar! Och skulle du glömma något så går det oftast att komplettera där du är! Peter |
|
|||
|
|||
![]()
hejhej!
behöver man inte ha med sig egna lakan om man bor på vandrarhem eller hos privatpersoner heller? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lakan finns som sagt. Även filtar brukar finnas att tillgå för den frusne. Dock. Har du plats i packningen, så släpa med dig en kudde. De där cementblocken till kuddar som de har i medelhavsområdet är oftast inte mycket att hurra för. Själv brukar jag i nödfall fylla örngottet med handdukar, t-shirts etc.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
om ni vill spara på packningen så kör saronger till stranden! Funkar bra som handduk, torkar bussnabbt och tar nästan ingen plats!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|