![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
De som ska resa har väl ändå kvar sin plats på planet och kan via omvägen över Naxos ändå relativt enkelt ta sig till Amorgos, där det vid den här tiden finns gott om boenden. Det är inte så krångligt som det kanske verkar att resa på egen hand och jag hoppas att ni som vill till ön prövar den möjligheten. En övernattning på Santorini eller Naxos kan också vara trevligt.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Kom att tänka på att vid den här tiden brukar ju inte all färjetrafik ha kommit igång men det måste väl Apollo ha tänkt på. Först vid mitten av juni brukar det gå fler båtar.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Man ska väl inte säga att man är glad, men jag har varit lite orolig för "charteriseringen" av Amorgos, särskilt sedan DN hade en stor artikel om ön i April.
Men så jobbigt är det ju inte att åka dit, så jag hoppas alla som hade tänkt resa kommer ändå och njuter av denna pärla! |
|
||||
|
||||
![]()
Oansvarigt, som sagt, av Apollo att sälja resor som de inte ens vet går att genomföra...
![]() Hoppas det löser sig för er som bokat resa, man blir ju så besviken om man inte kommer iväg... ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|