![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Det blir lättare, för den vars inlägg du syftar på, att förklara sig om du berättar. // Helén ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kanske alla arrangörer gör så här numera men alla gånger vi åkt med Vingresor har tidtabellsändringar kommit oss tillhanda i mycket god tid. Förseningar har de naturligtvis också men det är inte det jag pratar om. Har de gånger förseningarna varit många timmar blivit mycket väl omhändertagna av dåvarande My travel och Premiär som bolaget hette ännu tidigare. Nästan alltid helt underbar personal och en otroligt bra service. Har nästan aldrig hört någon klaga på att Ving ställer in flygningar eller ändrar tidtabellen fram till några få dagar före avgång däremot har jag hört många säga det om Apollo men trots allt betraktar jag Apollo som ett seriöst företag. Kanske är marginalerna så små i dagens resebransch och ägarförhållandena är ju inte detsamma som Apollo var en gång i världen så det är kanske något vi måste räkna med.
Eva |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Peter |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Läser man med "humorhuvan" på så hittar jag i första inlägget en man som satt i ett skruvstäd från Sky Wings Airlines SA, eller om det nu var sätena som kommer därifrån, han saknade sin förbeställda sprit.
Detta inlägg kommenterade jag, med: "Det var ju underligt och tråkigt att den förbeställda spriten inte fanns med, vilken tur att det finns spritaffärer i Grekland ![]() ![]() Jag ser fortfarande inte vad det är som kritiseras som inte Apollo kan råda över, det är ju av Apollo resenärerna köpt resan. Jag tror jag hittat en sak; Att man inte kan acceptera deras ombokningsvillkor som presenterera bl.a. på deras hemsida. Nu tror jag att jag hör vad du tänker ![]() ![]() ![]() // Helén ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|