![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Sen är det en annan sak om det går att dricka...Jag kan tänka mig att skänka bort den till någon om de gör följande; Hittar mig på resan ner (snaggad och överviktig m två pojkar 9 och 12 år) eller stå i mitten av planet och vråla "Highland Eagle" under resan. Planet går från landvetter 21/6 08.10 så missa inte denna möjlighet till gratis sprit (billigare än tyskland) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kosmemtik kedjan Sephora som finns i Rhodos stad nyare delen dom säljer bara orginal parfymer och smink. Häromåret hade dom rea och då kunde man köpa allt billigare och det är en kedja som finns i New York med. Även där kan man hitta vissa saker billigare än här hemma.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kan även rekommendera grekernas egen kosmetikkedja Hondos Center som säljer parfym, kosmetika och accessoarer. Här finns alla välkända märken, ofta billigare än på flygplatsen. De har en jättebutik med tre våningar mitt i Rhodos stad. I slutet av sommaren har de ofta 30% rea på allt i butiken, så då kan man passa på att fynda. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så då ska det väl vara rätt och riktigt kan jag tro. Berätta gärna när du kommit hem igen om den där whiskyn är drickbar. Billig är den ju.. kanske går bra att göra Irish på den om inte annat.. ![]() Ha en jätteskön resa. Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Någon som åkt med Iberworld?
Taxfree, o så? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|