![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Vilket betyg ger du Mamma Mia? | |||
5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
144 | 58.06% |
4 |
57 | 22.98% |
3 |
20 | 8.06% |
2 |
5 | 2.02% |
1 |
11 | 4.44% |
Ska inte se filmen |
11 | 4.44% |
Antal röster: 248. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Vi såg filmen Mamma Mia igår kväll. Den är helt underbar ![]() Alla skådespelarna är underbara. Kommer att se filmen igen ![]() Trevlig sommar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Såg filmen igår, dagen efter vi kom hem från Thassos. Hade fortfarande greklandsstämmningen i kroppen, så det kändes helt rätt! En stark 4:a ger jag den, främst för de vackra bilderna och bra skådisar. Musikalen ger dock en häftigare musikupplevelse med orkester och sång alive. Har sett den både i London och Stockholm, och London var klart bäst. Vilken publik som stod upp och sjöng med i alla sånger!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi såg också filmen igår.Vilken härlig varm och glädjande film med underbara skådespelare,filmad i en underbar miljö
![]() Första gången jag varit med om att folk applåderar på bio. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har vi också sett filmen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har sett filmen nu ikväll. En fyra får det bli. Det är girl power i den. Meryl Streeps verision av The winner takes it all var en upplevelse. Grekland känns väl lite som en bakrundsfond, men som sådan kan man ju inte få något bättre. Ska se musicalen i Göteborg 9/8, blir kul.
|
|
|||
|
|||
![]()
Såg filmen premiärdagens andra föreställning på Skiathos den 3 juli
![]() ![]() Jag ger den ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eva-Lena som nyss kommit hem från Skiathos o Skopelos och längtar redan tillbaka.... |
|
||||
|
||||
![]()
Hela Mamma Mia konceptet är genialt! Jag hade förmånen att se musikalen i London, på engelska. Jag har inte sett den svenska men dom som var med och hade sett båda sa att den engelska var bäst, musiken blir mer "på riktigt" med engelsk text.
Filmen då. Jo den var kanon! Charmig till tusen. Det är helt rätt skådespelare till rollerna. Man får inte tänka att dom skall sjunga perfekt. Det får inte jämföras med musikalen! Det är ändå två helt olika saker. Att få se filmen "på plats" i grekisk miljö, det blev ju helt rätt! Ja, SE FILMEN! Hälsar Håkan i Värnamo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|