|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Forum Beach Ixia - Någon varit där i år?? 

Hej! Det verkar ju superbra på Forum beach. Vi åker dit 9 aug. Det jag undrar är om det finns något att göra för tonåringar, de äldsta är 16 och 18 år. Finns disco el något annat för dem?. Var SPA bra med gratisbiljetten? Ser verkligen fram emot semestern, bara 3½ vecka kvar.  Jenna | 
| 

| |||
| 
 | |||

Du kan gå in på www.dmi.dk o ta sen världen där så får du fram luftigheten på Rhodos o vädret en vecka framåt. Lokaltid kl 21 var det 74% luftfuktighet o 25.8 grader varmt. På söndag skall det bli 35 grader på Rhodos. Det kan var upptill 90% luftfuktighet på kvällen om det har varit rejält varmt under dagen. Ett tips om vikten i resväskan vissa flygbolag kan man betala till för övervikt o det står på deras hemsida. Tui fly nordic tar 300 dkr för 10 kg o då slipper man stå där o få betala dyrt när man både åker hem o dit. Många skulle tänka på o väga sin resväska tom för många av dom äldre sorterna väger mycket upptill 10kg o då får du inte ha mkt med dig o visa flygbolag har max 20 kg inklusive handbagage. Det finns resväskor som inte väger merrän 4,2 kg i mycket snygga färger så hittar man oxå sin väska lätt på bandet... Trevlig resa. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Ang vikten på resväskorna så tror jag att du ska räkna in handbagaget i de 20 kg det är totalt 20kg du får ta med dig. Här hemma kollade de ej så noga vikten men på Rhodos är de stenhårda!! Så tänk på det jag vet folk som fick betala för övervikt. men du Met får ju ta med 80kg totalt, det kommer du inte upp i, vi var också 4 och det var inga problem. Det är varmt dygnet runt. Ta inte med dig långbyxor dock kanske varsin långarmad till barnen. Jag tror vi hade en kväll då vindarna var lite kyligare än vanligt på 2 v ingen av oss hade långärmat på oss det är minst 25 grader på kväll och natt. Du åker ju så sent på sommaren också så det bör vara ännu varmare då. FÖr tonåringar har de ju olika sportaktiviteter, de har även samarbete med systerhotellet FOrum recidense där de anordnar disco. De har ju alltid någon form av underhållning varje kväll på Forum Beach de som jobbar med det jobbar även med discot på FOrum Recidence (ligger bara ett stenkast från hotellet) de brukar informera om det när underhållningen avslutas på forum beach. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Christina - hade ni ont av stickande/bitande flugor som det skrivits om i forumet (bromsar/blinningar)?? Minns inte att jag hade ont av dem sist vi var i Ixia.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Nej dock fanns det gott om små myggor på kvällarna. Tips, ta med Mygga på stift som du enkelt rollar på ben och armar. Det håller myggorna borta.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hej på er alla !!!. Förlåt på min stavning men kan inte bättre   jag ska skriva lite om IXIA RHODOS. Jag och min familj kom till backa den 08.09.11. och vi vår där i en vecka på FORUM BEATCH HOTELL. MAT-Mycket bra lite åt varje gick upp 4kg. HYRA MOPED- det fins manga ställen i Ixia som ni kan hyra moped och det kostar? bro på vad ni vill tex: 50:kostar en hel dag bara 30evro ingår mil försekring det enda ni böhever er att ni tankar ner ni får bensin ståp och det fins andra mopeder tilx:50,motor cyklar er 150,250.350. de såm inte har körkurt för mc eller bill kan inte hyra störe en 50 men GLEM INTE !! de vill oxo körkurt på mope men jag så att i Sverige geller ID KORT hahaha och fick moped. STRANDER:de er i ixia mycket stennar bode på och i vatnetmen ta det lugn i aferrer seljer de vaten skor såm kostar bara 6 evromen för mig och min familj vår mycket betre på att ocka till FALIRAKI taxi kostar bora 15evro för de som har barn er dett paradiset på Faliraki mycket sand bode i vatnet och i stranden mycket sport aktiviteter fö bode stura och sma. NER NI ER PÅ RORUM BEATCH AKTA FÖR MYGER DET FINS MÅNGA OCH BITER SOM F....N     | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jag hade nog passat mig väldigt mycket med att resa med Solresor o deras Forum Beach för läste precis om deras all inl där o många som har blivit sjuka o är fortfarande sedan dom kom hem. Står en hel artikel om det i Kvällsposten o säkert Expressen oxå på nätet. Solresor har jätte mycket magsjuka på sina hotell både Rhodos o Turkiet. | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Forum Beach Ixia - Någon varit där i år?? Citat: 
 | 
| 

| |||
| 
 | |||

hej! Varit på forum beach mellan 10-24sept och visst maten var lite sisådär men gu va kul mina barn och jag själv haft, reste med mina 2 barn på 7,12 år och sen jag vi njöt av all underhållning och en kille som kallas baloo var i sitt esse varje kväll fick väldigt bra kontakt med honom det va kul men även de andra var bra som "flower" jag hoppas dom finns på plats nästa år igen mina barn älskade stället även att maten inte va ok men att äta glass och dricka läsk när dom ville va helt ok jag själv gillade det och inga magsjuka under vår tid allt flöt på bra  någon som vet om man kan komma i kontakt med animation teamet min son vill ha en skiva som de sålde men hann ej få tag i nån av dom innan vi åkte hem de va som bortblåsta den dan tyvärr   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Forum Beach Ixia - Någon varit där i år?? Citat: 
  Men ja jag har fått tag på en del av låtarna om du undrar vad de heter: Sakis Rouvas - Shake It (Sakis Rouvas är en av Greklands största artister, han var bland annat med i Eurovision 2004 och kom på 3 plats. Nästa är kommer Sakis att tävla för Grekland igen i Eurovision.) Black Lace - Superman Black Lace - Musicman Ottawan - Hands Up Hoppas att din son blir glad, jag letar fortfarande efter flera av låtarna men har ej hittat än. På youtube finns det 2 videos från hotellet en video med Shake It alltså filmat från Mini Disco från en holländare och en liten snutt 28 sek av The Fakir Show av mig datorn höll på att lägga av när jag försökte sätta in några videos. Får se om jag kan lägga in någon till. Jag älskade stället jag vill gärna dit igen. Animation team är där när Mini Disco är i slutet av Maj - September tror jag. Shake It   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hej!  Har kollat runt lite och om man går in på limewire och söker på minidisco så hittar man många låtar från deras skiva, vad jag fattade så kom balou från tyskland där många av låtarna faktiskt är gjorda hoppas ni hittar dom jag hittade massa på limewire min son är helnöjd, hoppas dom finns på plats nästa år bara Citat: 
 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Älskade Forum Beach Ixia i Rhodos och det värsta är att min kamera slutade funka så jag fick inga bilder på några av de jag träffade  Fakiren, killen med tuppkammen och Baloo de är tre av de trevligaste jag träffat och snackat med  Baloo snackade jag med och han drog mig upp på scen, fakiren snackade jag med och skakade hand med, Killen med tuppkammen i baren berättade om att jordbävningen var 7'4 på ..... De var så trevliga jag blir så sur för att jag inte har bilder på de för att visa farmor och morfar och ha som minne. De var ju roliga.... Rhodos forever! | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |