![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Meltemi har några studios i den nybyggda delen.Flera av deras rum har fantastisk utsikt men hur det är från den nyare delen vet jag inte.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för era svar. det kan nog lösa sig.
Tholari har jag sett men det är väl en bit utanför? Sen nere vid Livadi är man väl ganska isolerad? Dessutom gäller det här september och när Janne var där förra året verkade det inte öppet ( som jag tolkade hans rapport ). Till min glädje har jag nu fått flera alternativ så det löser sig säkert. Gunnar Senast redigerad av inkfish den 2008-08-01 klockan 20:56. Anledning: otillåtna länkar borttagna |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Meltemi är ett utmärkt alternativ i den nya delen är det havsutsikt från andra våningen bodde där för tre veckor sedan. Mycket trevlig värdfamilj och utsökt grekisk mat. Schinoussa är en riktig höjdare vi kommer att åka dit igen nästa sommar. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men jag brydde inte inte så mycket, det var billigt (25e) och man kunde ju alltid gå ut och sätta sig i restaurangen om man ville se havet. gunos: Livadi är lite "off", skulle hellre bo i Chora. Det är nog fint därnere på kvällarna i mörkret men det finns inget förutom några hus. Ska man äta så får man gå ca 15 minuter längs en dammig grusväg utan belysning upp till byn. Senast redigerad av Yak den 2008-08-02 klockan 00:02. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|