|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Forum Beach Ixia - Någon varit där i år?? 

Håller med om att det inte var något bra allinclusive hotell. Jämför med Turkiet där vi var förra året, som natt och dag. Tyckte att man fick i stort sett samma mat hela tiden, kändes som det var uppvärmda rester. Knappt någon färsk frukt mer än vattenmelon utan konserverad fruktsallad och aprikoser. Våra söner levde på hamburgare och strips hela veckan. Gott om kackerlackor var det också hittade också några på rummet och många utanför. Sönerna blev också dåliga i magen och hade magknip och diarré. Blir det någon mer allinclusive så blir det nog i Turkiet, det var toppen.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Vi var förresten också där under ovanstående period 9-16 aug, glömde att tala om det.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jag var där mellan den 20 Juli - 5 Augusti...
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hej har nu kommit hem efter att ha varit där mellan 9-23 augusti och maken till besvikelse har jag aldrig upplevt! Barnen levde som någon skrev, på "hamburgare och pommes" dock åt inte mina barn burgarna... Restaurangen var som i gamla skolmatsalar, slamrig, bullrig, osande av bacon och allmänt slabbig. Noll poäng i mysfaktor. Barnen skrek efter salt i sömnen för maten saknade all form av smakupplevelse. Samma mat hela tiden...Petros i Atlantisbar var ända ljuset i mörkret och naturligtvis vädret och havet. Vi var även magsjuka första veckan men även om vi hade varit friska hade slutomdömet ändå varit: Aldrig mer Forum Beach! | 
| 

| |||
| 
 | |||

Där hade jag själv fel var där 5 Juli - 21 Juli. Jag åker gärna tillbaka till Forum Beach igen... Maten var okej men när jag väl kom till Sverige igen så har jag tappat smaken för svensk mat helt  Hoppas på att åka dit igen. | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |