![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hemma igen från ett underbart vackert men kallt Prag. Jag hade hört så mycket om staden innan vi åkte, men inte i min vildaste fantasi kunde jag tro att denna stad var så vacker. Ett ställe som jag absolut ska besöka igen, men jag väljer nog en annan årstid då.
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Visst är det en vacker stad! Åker du under sommaren är det lika vackert, men ack så mycket folk. Vi var där i juli och då fick man köa för att komma över Karlsbron. Kan tipsa om Krakow som jag tycker är ännu finare än Prag, och inte lika mycket folk. |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar!
Kan berätta att det var jättemycket folk vid Karlsbron även nu. Men tipset om Krakow tar jag med mig och ska absolut försöka åka dit någon gång. //Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Här finns massor av bilder... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När jag ser bilderna förstår jag hur vackert det måste vara i Krakow, men samtidigt skrämmande. Vi var i de judiska kvarteren i Prag och inne och tittade på teckningarna som barnen målat från koncentrationslägren. Det var mycket mäktigt och jag hade en klump i bröstet när jag gick därifrån. Jag kan tänka mig att det blir ännu mer verkligt om man kommer till Krakow.
//Ingela |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|