![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem! Det låter sannerligen som ni haft det härligt. Ser fram emot bilder!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu ska jag försöka lägga in bilder från Paris. De allra kändaste platserna/byggnaderna hoppar jag över,de kan ni ju redan. Jag visar mer "miljöer" istället.
Jag börjar dock med det nyårssprakande Eiffeltornet. ![]() Nu några bilder från "vår" gata, Rue de Cler: ![]() ![]() ![]() La Defense och Le Grande Arche: ![]() ![]() Sacre Coeur i kvällsljus: ![]() Les Halles i kvällsljus: ![]() Seine: ![]() Pére Lachaise-kyrkogården, faktiskt lite kuslig. ![]() Gatumiljöer: ![]() ![]() ![]() ![]() Centre Pompidou: ![]() Utsikt från Le Tour de Montparnasse: ![]() Tll sist: Vad vore Paris utan en Croque Monsieur eller Madame?? Detta är det senare ![]() ![]() Jag älskar Paris och hoppas med dessa bilder kunna locka någon dit som aldrig varit där, men då ska ni åka på våren! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla fina bilder Lissi - det var en riktig nostalgitripp till min gamla hemstad det. Måste absolut hinna med en Paristripp i år! Och som du säger: våren (och hösten!) är den bästa tiden att åka dit!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|