|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Kalimeraträff i Lund 

Jag vill bara påminna lite om träffen i Lund 18 april! Tveka inte utan anmäl er. Tel nr finns längst upp i tråden.. Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vill ha Kalimeraträff i Norrköping..    | 
| 

| |||
| 
 | |||

Enkelt fixat! Leta upp en  Grekisk restaurang och sen samlar Du alla östgötar här på Kalimera till träff!  Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Finns det en grekisk restaurant i Norrköping? Vi känner två med mycket god mat i Linköping. Enigma | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimeraträff i Lund Citat: 
 Men känner du för att dra igång nånting i Linköping så gärna för mig. Vi har ju den alldeles utmärkta pendeln som snabbt tar oss mellan de båda städerna..   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
 Det skulle vara roligt om det kunde komma även andra Kalimera medlemmar. Känner du några? Jag skickar en privat mail till dig i morgon. Hälsningar Enigma | 
| 

| |||
| 
 | |||
 Anmälda, så vi ses! Hälsn/Peter & Lena | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimeraträff i Lund | 
| 

| |||
| 
 | |||

Så jättekul! Vad jag kan se här så blir vi väl åtminstone 10... men ALLA i Skåne med pendlingsavstånd och även alla övriga i Sverige utan sådant är VÄLKOMNA   ..... Bara 3 veckor tills vi ses. Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hej ! Nu har vi oxå bokat . Vi ska bara hinna ta en vända till Poros/Peloponissos först !   / Tom & Bodil | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vi har oxå bokat...   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Och jag ringde alldeles nyss och anmälde oss  . Det var ett bra tag sedan jag skrev upp det i almanackan men senaste tiden har det varit ganska fullspäckat på jobbfronten så jag har inte riktigt kommit till skott. Celbe | 
| 

| |||
| 
 | |||

Tänk, jag undrade just när jag skrev förra inlägget om "Landskronagänget" skulle komma i år   Nu blir jag riktigt glad!!!  Välkomna alla 4  Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  Lissi... ni ska väl också "ta en liten vända" först? Carina - som ser fram emot att träffa er allihop, både gamla och nya Kalimeravänner | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Kalimeraträff i Lund ...jo det ska vi förstås  Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||

Nu har även jag bokat!!!!!   Dags att leta upp tågtider så jag kan komma dit och hem!!!! Fler från Helsingborgstraktem som skall dit? | 
| 

| |||
| 
 | |||

Kul att Du kommer! Det går många tåg och jag tror att Du får sällskap en bit då det är flera från Landskrona som kommer  Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Snart e de Lördag, o Kalimeraträff  !!. Roligt ska de bli.Det har varit dåligt med både Greklansresor o Kalimerabesök under lång tid för vår del, så träffen i Lund vill vi absolut inte missa.   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Ja nu räknar vi ner!!!!! Jag har ingen riktig koll på hur många som kommer men det är tillräckligt många för en trevlig kväll i alla fall    Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vi längtar också till lördag!!! Ser fram emot en härlig helg i vårsoliga Lund!! Carina | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |