![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Gouvia ligger nära Korfu stad och dit går billiga bussar varje halv timme och både i Gouvia och i Korfu stad samt i omkring liggande orter finns det många tavernor med grekisk mat. Speciellt god rätt som endast tillagas på Korfu är sofrito ![]() ![]() I Ipsos bara några kilometer norr om Gouvia finns det en fin sandstrand och det finns mycket tavernor och nattklubbar med grekisk musik där och där finns det naturligtvis hålligång om man så önskar. Citat:
//Enigma |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar så jättemycke för tipsen!!
Det blev Korfu, verkar vara mer hålligång där och den resan var ca 1.000 kr billigare. //Camilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Bra val med tanke på hålligång! Chalkidiki är nog lugnare. Det är verkligen fint på Korfu också. Italieninspirerade Korfu stad älskar jag! Hoppas ni får det bra på resan sen ![]() Mvh P ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer, väldigt trevlig stad, den får du passa på att utforska Camilla. Trots att du skrivet att du inte är så intresserad av sevärdheter så tycker jag att det är en sevärdhet bara att går runt i staden och se på husen och insupa atmosfären.
Mvh Ann |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det lär nog bli att åka till Korfu stad, det är en helt annan sak att gå runt o kolla i mysiga städer, det gillar jag. Tänkte mer på sevärdheter typ ruiner osv....
![]() ![]() //Camilla. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|