|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Disco på 80-talet 

Hej Alla   En relik från forntiden undrar var Sphinx, discot som låg snett mittemot Metropolitan Capsis  Det låg något spektakulärt disco/dansställe/etc där i alla fall. //PA   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Visst hade vi ett ställe som hette Aquarius oxå? I alla fall slutet 70-tal .Jag vill oxå gärna ha länken, tack på förhand. Glad Påsk! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Javisst, pa Aquarias har jag varit   . Fast mina favo-stallen var JPS, Le Palais....och nagra till   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hej Stusse ! Jag skulle också väldigt gärna vilja ha länken! Skulle vara kul och se ! Tack på förhand!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Även jag är intresserad av att kolla in lite grekisk 80-talsdisco, så skicka även länken till mig så är du snäll. /Fredrik | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hej, Det hade varit roligt att få den länken då jag jobbade som DJ på Aquarius 1979 och 1980 och på Playboy 1983. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Om du har kvar den länken får du gärna skicka den. Kanske hittar man något bekant från det tidiga -80 talet. Margaretha | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Nu har jag skickat länken till Peter K och Margaretha. På söndag åker jag till Rhodos, men det blir nog inte några disco-besök.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Disco på 80-talet Citat: 
 Capsis ? Det som idag heter Capsis och ligger i Ixia/Ialyssos ? Hasse   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |