![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lotta och Mindi!
Jag ska åka till votsalakia de 2 första veckorna i september med min familj som består av två barn på 5 och 7 år. Jag undrar mest om vägen till Votsalakia. Jag har hört att den är jätteläskig... Bara serpentinvägar och branta stup. stämmer det?? Sen undrar jag hur man lättast tar sig till den fina Psili Ammos stranden utanför votsalakia. Lättaste väen med barn, kan man gå? Anna Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Inte lika läskigt att åka bil. Vägen tillbaka till flygplatsen var det många som mådde illa. Jag tycker inte det är promenad avstånd för barn (eller vuxna) till Psilli Amos. Man kan ta taxi och beställa tillbaka en vid ett visst klockslag. Kramar Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
![]() Nu när jag har läst ditt resebrev längtar jag så ootroligt mycket ![]() Det låter så härligt. Lungt å skönt med trevliga resturanger, bra badstrand ![]() Kul att ni trivdes så bra där, har även en jobbar kompis som varit där å dom trivdes åxå jätte bra. Vi funderade på Phytagorion ett tag men såg att flygplatsen var lite väl nära. Så vi valde Votsalakia i stället. Hur var priserna för att hyra bil ? / Elena |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,jak kan lova er att ni kommer tycka om Samos! Jag har själv jobbat hät i 3 år och längtar till 30 då jag åker. Måste bara tippsa om restaurang Ostria! Ligger bara 5-10 meter från havet! Är en jättemysig taverna! vet inte vad jag ska säga om utflykterna, min mamma åkte över dagen till Patmos... Hon tyckte tyvärr inte det var så bra fixat. Hon och dem andra blev nästan övergivna där och hade ingen aning om när dem skulle åka tillbaka, dem hade inte fått reda på något. Med det var tydligen jätte vackert, så jag kan tippsa er om att åka dit, men försök få reda på hur allt ska gå till! Det är en anna appola guide som arbetar där iår så jag hoppas att det har blivit bättre. Ni får ha det jätte bra där! Ett tips, gå till klostret tidigt, tidigt på morgonen, innan det blir så varmt! Och ta med vatten. Ni kan ju också åka o klolla på pytagoras grotta.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|