![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Rutten är nog genomförbar. Det det hänger på är bilen i Loutro. Det finns inga vägar där, men där färjan lägger till finns en mindre plats, där borde det gå att ställa bilen, beroende på hur trångt det redan är. kolla med något av hotellen i Loutro, de borde veta hur man kan göra. Annars kan ni ju åka förbi Loutro, ställa bilen i Chora Sfakion, där finns gott om parkeringar, och sedan ta er tillbaka till Loutro. Antingen med stor båt eller med nån mindre. Det går också att gå, men det är väl inte så kul med packning. Lycka till med planeringen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jodå visst går det båt till Loutro utan att behöva byta. Paleochora-Sougia-Agia Roumeli-Loutro-Chora Sfakion. De har 2st stoppplatser i Loutro varvid den ena ligger en bit från hus och där de även har en plats för sophämtning. Då vi åkte så hade de med sopbilen som de stannade speciellt för som körde typ 10m för att lasta sopor och sen på båten igen ![]() Men ang hurvida man får ta med en bil vet jag inte och gissar det blir svårt utan man fåt nog ställa den på någon av de andra stoppen. Gillar ni vandra så går det att gå från Chora Sfakion utmed havet och jag har för mig det är ca 4-5km vilket kan va trevligt om ni inte har för mycket att bära på. Mvh! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|