![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej allihopa!
Jag måste bara fråga... Hur kommer man dit till dessa paradis?? Jag har kollat flyg och de kostar 10-100 000 kr. Hur brukar ni flyga till Zakynthos eller Kefalonia? Charter eller bokar ni flyg/hotell själva? Alla charter är väl slut antar jag... så finns det något "billigt" flyg som går dit? Tacksam för svaar!! //fia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Apollo har restresor från t ex Stockholm, 14/7 till Zakynthos, 7 dagar, både ospecificerade och specificerade boende 5- 6000 kr. 18/7 har de 14 dagars resor till Kefalonia, endast flyg 4798 kr och ospecificerat boende 5998 kr.
Så nog finns det restresor kvar, lycka till med bokning! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nattlivet i Lassi är nästan obefintligt. Sen beror det ju naturligtvis med vad man menar med nattliv
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla greklandälskare!
Jag ser att den här tråden har hjälpt fler än bara mig =) Nu blev det så att vi bokade en resa till Kreta, Platanias istället. Vi bestämde oss för att åka till Kefalonia ett år då vi bokat lite tidigare, fanns ju inte många hotell kvar att välja mellan, inga utav dom som direkt passade oss =/ men vi vill absolut åka till Kefalonia, allt låter så fint där! Men det får bli ett annat år helt enkelt =) Hoppas att alla får en fortsatt bra sommar och tack för alla svar. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så mycket för tipset!
Jag hittade en restresa hos Apollo som passade perfekt! Så nu har jag bokat en vecka på Zakynthos med pojkvännen!! Åh jag är sååå glaaad! Åker på tisdag!! Vi ses kanske då alla kalimeravänner! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|