![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Hej!
Nej jag menade hotell Pegasus i Rethymnon. Har du bestämt dej ännu? Det är ju inte så långt kvar till den 27:e!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nja.. inget bokat än. Sedan väntar jag på klara besked om ledighet.Får veta på lördag.Får se vad sonm finns kvar då?? Tyvärr har det billiga alternativet på Daisy bokats
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Att ta en taxi från Platanes in till centrala Rethymno kostar ca 5€. |
|
|||
|
|||
![]()
förorten Misiria..Dimitrios Village...närmare än Platanes
Senast redigerad av Athanasia den 2009-08-12 klockan 20:44. Anledning: stava fel..:-) |
|
|||
|
|||
![]()
Okey,det låter som om det finns ett hyfsat utbud av "nöjen" i platanes. Tror säkert det räcker för oss.Sedan kan man varva med att åka in till rethymnon nån kväll.
Ska titta lite på hotellen som finns där. Kollar även in på utbudet efter Chania kusten. Svårt att bestämma sig ![]() Nåja Kreta blir det iallafall om nu allt klaffar med ledigheten förstås. Kommer säkert nån fråga angående nått hotell som kan verka intressant. Så vi hörs på en stund. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej. Vet inte om man vågar skriva att det inte blev nån Kreta resa. Vi hitta en riktigt billig resa till Fig Tree bay i Cypern. Har aldrig varit till cypern så det ska bli kul att se nått annat. Men Kreta finns kvar så jag lär säkert besöka denna underbara ö igen. Tack iallafall för all information jag fått.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lycka till och ha det så bra på resan. Du kan väl skriva här och berätta när du kommer hem.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|