![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack, det känns jättebra
!Sifnos är ju ett av de ställen jag vill till nästa år. Eftersom jag vill åka från Göteborg var alternativen Aten med mellanlandning - eller charterflygstol till Santorini. De kostar bortåt 3500, jag kollade häromdagen, dessutom antar jag att båtförbindelserna Santo-Sifnos är betydligt sämre än Aten-Sifnos. Då skulle jag tappa fler Sifnosdagar. Nu hoppas jag ha sån tur att jag till och med kommer iväg till Sifnos samma dag som jag kommer ner, en lördag i försäsong. Skulle det inte gå kanske jag åtminstone kommer undan med första natten på Paros. Och blir det inte så, så blir det väl nåt annat
|
|
|
||||
|
||||
|
....hoppas inte alla platser fylls de närmsta dagarna, måste invänta semester-ok från arbetet.
Direkt Landvetter- Aten igen- jag (och säkerligen några fler) har blivit bönhörda!! ![]() ![]() // Helén |
|
|
|||
|
|||
|
Vi har också bokat! nästa sommar blir det Grekland i 3 veckor!!!!! Hade lite försmak i går på a la Greque!
|
|
|
||||
|
||||
|
Eftersom du landar tidigt på dagen Inkfish, ska du nog kunna ta dig till Sifnos samma dag.
Sifnos är en underbar ö! Vi var där för 4 år sedan och har sagt att vi ska dit igen någon gång. Och bo i väderkvarnen i Artemonas igen. Magnifik utsikt över Kastro! Carina |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
De där platserna kommer nog inte att bli svårsålda
|
|
|
||||
|
||||
|
Det var ju synd att man inte kan åka med dom tidigare än i April
![]() Hade gärna kommit till Aten i vinter. På sommaren är det ju åt fel håll för mig ![]() Riitta
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|