![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag blir glad att läsa så många positiva omdömen om "min" ö! Själv har jag inte varit på så många andra ställen, så jag har inte mycket att jämföra med.
|
|
||||
|
||||
![]()
Fel av mig,
Menade inte att kidnappa tråden, startar ny tråd. Senast redigerad av grimm den 2009-10-11 klockan 22:22. Anledning: Kidnappade tråden.... |
|
|||
|
|||
![]()
Om man bor i Pothia och på hotell Katerina så står det att det är 800 m till stranden, finns det en strand i staden eller är det ut till Massouri/Myrties?
|
|
||||
|
||||
![]()
Der er strand (nærmere 3 styks i gåafstand) omkring Pothia, Jeg var 2 uger på Kalymnos/Pothia/Katerina i september. Selvom Pothia er meget trafikeret - og jeg siger MEGET - vil jeg foretrække at bo her.
I Pothia er der shoppingmuligheder, ikke så meget turistshopping, men den almindelige grækers shopping. Mange gode butiker. Katerina er et hyggeligt hotel med studios. Lidt slidt, men en lille oase i byen. Jeg kan absolut anbefale Kalymnos og Pothia. Hyggelige mennesker og ægte græsk. /Mette |
|
|||
|
|||
![]()
Det ser ut som balkongene på Katerina er ganske små og åpne til "naboen" , stemmer det?
|
|
||||
|
||||
![]()
Det stemmer, at balkokonerne er åbne mod naboen - størrelse varierer. Hvis du er i "gadeplan" har du en vældig fin og stor terrasse.
|
|
|||
|
|||
![]()
Er disse terassene mer avskjermet enn balkongene ?. Vi liker å være litt for oss selv når vi sitter ute......
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|