Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Monica Pizanias hörna

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-10-23, 20:32
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Titt i gamla album 17 (nu räcker det)

Jag säger som de övriga. TACK för glimtarna i dina album. Det har varit ett stort nöje att följa. Och även om det då kanske var klent om pengar och besvärligt ibland osv så har du upplevt något som vi andra inte ens riktigt kan föreställa oss. Och jag kan tänka mig att det har svetsat samman er som familj. Det verkar så...

Nu ser jag, och många med mig, fram mot del 2... Dvs album 18 - 34... Men det gör inget om vi måste vänta lite.

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Jag har lite annat att ordna med nu ett tag, och nöjer mig med att läsa vad andra skriver.
Säger som Grim: Hoppas det är positiva saker så du hämtar energi att fortsätta skriva dina fina inlägg.

Citat:
Förr att retas lite kan jag berätta att det var för varmt att ha långärmat idag. Grönskan tar sig, blommorna vågar sig på att starta om, kvällarna är ljuvliga.
Retas LITE!? För någon vecka sedan hade vi minusgrader på nätterna och bara 2 - 3 plus på dagarna... I mitten på Oktober! I Svedala i Skåne, Söder om Landsvägen!!! Världen är upp-och-ner...

Och så vet jag att Lissi åkte ner till Tinos idag där det fortfarande är en bit över 20 grader...
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:41.