![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
God idé
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
...varför inte bildgåtor från SVERIGE???? Detta fantastiska land.
Lissi PS.Naturligtvis GÄRNA bildgåtor från andra delar av världen. Senast redigerad av Lissi den 2010-01-15 klockan 19:54. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, man kanske kan ha två underavdelningar: en för Andra länder och en för Sverige?
![]() Nej, nu måste jag gå och titta på "På Spåret"!! Hörs i morgon! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
JAA, det skulle kunna vara kul, alltså underavd. på bildgåtor från Sverige.....
Irene |
|
||||
|
||||
![]()
I så fall ska de ligga längst ner, under "Andra länder". Resten av Kalimera ska handla om Grekland!
Karin purist ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, under "Andra länder" finns ju flera underavdelningar som "Norden", "Asien" m.fl.
Där kan man väl redan nu lägga in bildgåtor om man vill...(?) Eller under "Bilder (ej från Grekland)". /kimmen Senast redigerad av kimmen den 2010-01-16 klockan 13:51. Anledning: Tillägg... |
|
||||
|
||||
![]()
Men för sjutton, tycker ni inte att det är tillräckligt svårt med Grekland
![]() Hur ska man kunna gissa på hela världen? "Jag tror att det är kvarteren precis vid det lilla torg man först kommer till om man reser in i Bangalore söderifrån och är på väg mot centralstationen"...? Jag som är glad om jag knäcker en Greklandsgåta i månaden ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var just det att man kanske INTE skulle vara så detaljerad i frågandet! Det finns ju större vyer som är ganska kända tex. i storstäder, turistorter och på öar både i Europa och på annat håll!
Det var bara ett förslag!? Vad tycker Herr Kalimera själv? Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jadå, jag förstod att det var ett förslag, jag la för säkerhets skull till TVÅ blinkningar för att markera att jag mest skämtade
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Man kan ju börja med en sån här tex....
![]() ![]() http://www.kalimera.nu/forums/pictur...pictureid=2784 Lissi - som ger ett exempel |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror att det är kvarteren precis vid det lilla torg man först kommer till om man reser in i Bangalore söderifrån och är på väg mot centralstationen... Skämt åsido. Kul idé, om kategorin sorteras in under Övriga länder. R ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bara ett typexempel
![]() ![]() Nästan Grekland med andra ord... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja efter programmet om Mumbai i går i TV så förstår man ju att likheten med Indien var slående
![]() Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|