![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med dig fullständigt! Varje dag i Grekland bjuder på nya skönhetsuppleveler - som jag sedan sparar i minnets skattkammare.
Så är det något jag är rik på ... ![]() Hälsn. Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Grekland är så vackert ända in i varje liten detalj (bortsett från sopor och skräp då förstås!)
![]() Det kan vara väldigt vackra stränder och natur i tex. Thailand. Men byarna i Grekland!!! De finns bara där ![]() Är man förälskad i Grekland, så är det svårslaget sen! ![]() Katitzi ![]() Senast redigerad av Katitzi den 2010-02-10 klockan 16:30. |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, jag njuter varje dag när jag kliver ut på balkongen och ser Chania i öster, havet och Theodori långt där nere, alla kullar och olivträd.
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Ett av de mest centrala inläggen på Kalimera. Tack för det.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Ja visst är det vackert....Byarna förstås men även havet och ljuset över havet. För mig är även den grekiska "doften" så viktig. Men visst är det vackert i andra länder också....men för mig personligen är Grekland vackrast ![]() Här ett smakprov från Kardiani på Tinos...Särskilt till Dig Inkfish ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det är en oerhörd skillnad mellan den smutsiga Asien och det vackra Grekland. Det går inte att jämföra. I Kina och i Indien ser man ofta smog vid stranden. I Grekland ser man en ljus himmel.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|