![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kvitton från vanliga matbutiker behöver inte sparas. El, vatten, uppvärmning och telefonavgifter är heller inte avdragsgilla utgifter. För att garantera genomslagskraften drog staten i höstas in större delen av all skatteåterbäring för oss vanliga inkomsttagare ![]() Nu ska vi själva balansera inkomster kontra utgifter i form av sparade kvitton. För inte tänker då jag lämna in för mer än jag tjänat... //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
For en farse! Mine greske venner ber meg på sine knær om å få kvitteringene jeg har fra matbutikkene...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men du, om jag nu stoppar pengarna i en läsk/godis/kondom/tuggummiautomat så får jag ju inget kvitto ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Det beste er at du slutter helt med kjøp av läsk/godis/kondom/tuggummi fra automater. Har de slike automater på Kreta? Det har vi ikke i Nafplio ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Jag fattar ingenting.....Jag kommer att göra som vanligt och HOPPAS på att min värdinna på Tinos ger mig kvitto.... Den andra resan är charterresa....Ska man ha kvitto på boendet genom Apollo då??? ![]() Nä detta verkar vara en fars ![]() Lissi - som antagligen är helt korkad för jag fattar inte detta alls hur det ska kunna genomföras. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|