![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
En tillvaro där man inte får skoja och skratta mitt i allvaret, då skulle det bli förfärligt grått och trist här i livet.
Det är banalt, men roligt, med kläder och olika stilar. Vem har inte skrattat åt sina egna klädval när man tittat på gamla kort? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Haahaahaa...en småtråkig eftermiddag blev helt plötsligt hysteriskt rolig...speedobrallor o strupor i sandaler o pumps...
![]() ![]() ![]() ![]() Var och en klär sig givetvis som man själv vill, huvudsaken att man själv trivs. ![]() Senast redigerad av Maggan1 den 2010-05-14 klockan 13:44. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Du kan köpa precis så många du bara orkar bära här i Chania - för nostalgitrippen förstås ![]() Sammanfattningsvis vill jag se ett i sparkdräkt ifört foppafreak med vita tubsockar och "gubbgranat" runt handleden... Någon som ställer upp? //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Sparkdräkterna för kvinnor väcker skabrösa tankar till livs! Detta utmärkt firmafestvänliga plagg med blixtlås av snabbkopplingstyp!
Som gjort för en lyckad firmafest.... Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Även jag iklädde mig s k sparkdräkt på det glada (?) 80-talet. Heltäckande, svart, i sweatshirtmaterial. "Skabrös" är nog det sista ordet man skulle tänka på i det sammanhanget
![]() ![]() Karin muminmamma ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|