![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Kikh, som förespråkar en humoristisk värld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tur att du hade bildbeviset, annars hade jag aldrig trott honom
![]() Monica som nu ska åka till IKEA och handla i matshoppen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu idag är årets hemskaste shopping gjord, dvs prova bikini/baddräkt...Vad det blev?? En jättefin prickig svartvit BADDRÄKT!!! Den kommer jag att kunna njuta i på stranden och jag har inget behov av att vara brun på magen heller
![]() Jag är verkligen inte pryd på något sätt och alla får för mig ha precis vad de vill på stranden men jag måste ju för den skull få säga att allt man ser inte är snyggt eller passar på personen...och jag vill inte ha topplessdamer alldeles bredvid mig. Den friheten måste jag få ha utan att kallas pryd. Lissi - som gillar denna tråd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill inte ha hundar, kvinnor med krullpermanent eller barnfamiljer alldeles bredvid mig.
![]() Nä men fyyyy.... så får man väl inte tycka... /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ja den är kul den fär tråden
![]() ![]() ![]() ![]() //Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh, som faktiskt skämtar nu |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Nu måste jag också lägga mig i... Upptäckte tråden först nu och undrar just nu varför
![]() ![]() För det första; Arne - du är asläcker!!!!! ![]() ![]() ![]() Håller med Admirala att jag vill inte utsättas för det! Det finns nakenbad så då kan man ligga topples där. Jag vill inte själv bli generad över att se halvnakna kvinnor (eller män) i min närhet! Sedan kan jag inte låta bli att undra varför detta behov av att sola toppless? Som jag förstår det är det bara för att bättra på solbrännan över hela överkroppen och då tycker jag att då är man fåfäng. K - som inte är pryd och skulle inte sola hur jag än ser ut! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen, som tycker det är en hemsk människosyn att vilja slippa se andra människor för att de inte beter sig som man själv... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, det kan väl inte innebära en hemsk människosyn att vilja slippa se främmande människors mest privata kroppsdelar.
För mig känns det i alla fall privat så jag tänker inte sola toppless offentligt och vill helst slippa att se andra göra det. Kan det vara så att män i allmänhet har en betydligt mer generös inställning till att damer solar toppless än vad kvinnor har? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Min man som verkligen gillar snygga tjejer tycker inte heller att han för den skull vill se deras mer intima delar på stranden. Vi kan ju välja var vi vill ligga och TYCKA tyst får man väl för 17 göra ! Dessutom finns det faktiskt nudiststränder för den som helst vill vara mer naken än klädd. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Dålig människosyn eller ej, den diskussionen lämnar jag outtalad
Men....att inte tycka att andra ska sola topless kanske har att göra med ens egen skräck för gravitationen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/kimmen |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kimmen nu vill jag tycka jag med, och jag tycker inte att du förstår att hela tråden i sig är ett skämt. Vi VET att alla har rätt till egna åsikter och klädval och ytterst få, om ens någon här, dömmer hunden efter pälsen. Allt vi vill med tråden är att få spåna, smådjäklas och ha kul. Har du sett någon av oss gå till personangrepp mot de Kalimeraner som bär Foppa-tofflor eller solar topless? Inte jag , och jag läser allt! Vad det gäller topless-solande tror jag att de flesta män vill se sin fru/sambo/flickvän med överdelen på i publika sammanhang - så för att slippa se bara tuttar bör vi införa äktenskapstvång för alla kvinnor! (varför finns det ingen hornsprydd smiley???) //Kikh, som faktiskt knäpper upp BH-bandet när "pitabröden" är dolda... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
/kimmen, som har badbyxor modell "Speedo" och vars sambo röker och solar topless någon enstaka gång... Senast redigerad av kimmen den 2010-05-31 klockan 18:05. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|