Tack för jätte bra information, allt låter jätte bra för oss vi längtar verkligen dit nu.
Citat:
Ursprungligen postat av mamosani
Hej
Hotell IslanD apartment är ett jättfint hotell ligger lite i utkanten av centrum men inte alls långt att gå ner till Torget där alla barer å shopping gränden ligger tar det c.a 10 min till början av centrum tar det c: 3-4 min det är fin promenad väg ner dit .Till Affären som har färskt bröd varje morgon 3-4 min öppnar 08.
Fördelen med det hotellet är att det ligger vid den badvänligaste delen av stranden å med den absolut bästa beachbaren CAVO CHRISTO Kanon mat å underbart trevliga ägare Cosa &Elektra bra service.
Hotellet har rum med balkong samt med terass försök få terass dom är större rummen med balkong är löjligt små.
Vi hade terass mot baksidan å det var bra för då hade vi morronsol till frukosten å skugga på kvällen när man var lite solbränd.
Vi hyrde bil 1 dag å åkte runt lite men det var lite kargt ländskap bara mestadels men visst varma källorna är en upplevelse .Molivos är åx värt ett besök liten pitoresk by med barer nera vid vattnet hamnen dit kan man ta bussen 1.20 euro enkel eller taxi 10 euro enkel dit 7 euro hem dit är det c: 5 km.
Nått mera ni undrar över så skriv å fråga så ska jag svara.
Glömmde såklart kyrkan mitt i byn den ska ni naturligtvis knata upp för 114 trappsteg å kika på . 
|