![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen Emme!
Jag är precis som du, kollar runt överallt. SMHI har en bra tycker jag, men bäst väder visar Yahoo.com/weather, 28 grader och sol hela tiden, den tror jag på!! Bara en hand kvar nu tills vi åker som min dotter sa i morse ![]() Anna |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Tom....
Soligt soligt soligt och ca 25 grader på Tinos. Men blåsten kommer att accelerera fr o m fredag...från 6 m/s till 11m/s på tisdag 7 sept när jag ska åka färja till Rafina.. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
![]() 11m/s = Frisk kuling. Bif. En omräkningstabell. Trevlig resa önskar / Tom (som reser till Karpathos på söndag |
|
|||
|
|||
![]()
Det ska jag väl överleva..fast jag kikade i fel tabell först
![]() ![]() Trevlig resa ni med!!! ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jag har beslutat att bara titta på de bästa prognoserna ![]() Som : http://www.accuweather.com/en-us/gr/...orecast15.aspx och http://www.zoover.co.uk/greece/spora...iathos/weather Känns bra tycker jag! Hoppas bara inte det regnar och blåser den dagen vi ska flyga dit och hem. Vet ni hur pass mycket regn/blåst det måste vara för att piloterna inte vågar landa på skiathos. Har hört rykten om att man ibland flyger till fastlandet, sen buss och båt. Men 3 små barn är det inte en bra plan alls... ![]() Inte för att jag tror chansen är stor, men just min tur att det ska vara dåligt väder just den dagen - och sol utan mycket blåst de andra dagarna..heheh |
|
|||
|
|||
![]()
Det skall ganska dåligt väder till för att de inte skall landa, främst regn. Vinden är de vana vid. Upp är det svårare, då de behöver bra "fäste" för att nå rätt fart. Vi har varit där i 10 år och väntat 6 timar 1 gång, så det mesta funkar bra.
|
|
|||
|
|||
![]()
Heej,
Usch, är verkligen Poseidon så pålitlig?? Blir bara mer och mer moln där tycker jag,ju närmare helgen och avfärd man kommer, de andra vädersajterna ser mycket mer positiva ut tycker jag. Hoppas på det bästa, vill ha en riktigt solig och varm semester nu. Anna |
|
||||
|
||||
![]()
Här på Kos har den stämt exakt idag: vind, molnigt och lite regn under eftermiddagen. Den brukar stämma bra eftersom den inte går så långt fram i tiden. Jag vet flera fiskare i Grekland som kollar sajten innan de ger sig av. Då är det vinden som är viktigt, precis som den är för mig.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|