![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har aldrig varit några problem på de flyplatser jag bytt på. Ditt bagage är incheckat och du har ditt boardingkort (=din biljett in till gate-området).
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Peter!
Rolig och rolig, lite kul är det ju! Ja, vi hade kort tid och vi var dessutom något försenade vad jag vill minnas. De sa åt oss att springa till nästa flyg. Vi var 8 st som sprang.(Undrar om det går att göra så med andra än svenskar?) När vi kom på flyget satt alla andra redan fastspända. Det var bara att spänna fast sig så rullade flygplanet iväg. Då tänkte vi på våra väskor och kom till slutsatsen att de tog nog en genväg med en liten bil! ![]() Men nu vet jag ju att så kan det också gå. ![]() Jag tror att vi hade 30 min i Wien på biljetten men att det blev ca en kvart. I sommar med Lufthansa i München har vi också på biljetten 30 min. Får se vad det blir i realiteten. Pyttan |
|
|||
|
|||
![]()
Peter//
Svaret har du redan fått av Para Poli ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, det händer allt då och då att någon väska inte kommer med som den ska vid ett flygplansbyte.
Jag har - peppar, pappar - klarat mig hittills men jag känner flera som har råkat ut för detta och sedan fått sina väskor budade till hotellet eller till hemmet. /kimmen |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaren! Då ska jag meddela kompisen i Wien att vi kan ses en stund över en kall en...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|