![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Pent og rent med gode senger - veldig trivelig vertskap der og ![]() For å ikke "spore av" tråden helt vil jeg legge til at vi også synes sengekomforten generelt er blitt mye bedre ![]() - rett og slett b r a der vi har bodd de siste årene ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag bodde i början av okt hos Manos Plaza i Karpathos. Sängarna där var hårda som sten och saknade bäddmadrasser.När jag påpekade att de var hårda fick jag rådet att lägga en filt på bädden-men det hjälpte inte.Man kamske får ta med sig en rejäl bäddmadrass till Grekland.Eva B
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har kollat med Marianne om sängarna på Golden Beach vid Ag.Fokiasstranden.
De är enligt henne alldeles nya och helt underbara att sova i. Läget är alldeles förträffligt alldeles vid stranden. Ca 20 min promenad in till Chora. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det tipset också. 20 min promenad låter helt ok bara man inte behöver gå på en starkt trafikerad väg men det får jag kolla upp innan.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Granne med Golden Beach finns den jättemysiga tavernan Marathia som har supergod mat. Jag bor ju alltid 5 min från början av stranden så jag vet ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - kanskje vi skulle diskutere Tinos i en annen tråd ? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Att madrasser i Grekland är hårda har egentligen aldrig stört mig. Förrän i år...
![]() Men i år kände jag av det. Det var som att sova på en betongplatta! I bägge rummen jag hade. Jag vaknade stel, öm och sönderbruten. För och inte tala om kudden! Vad har de i den? Tegelsten? Några mornar när jag vaknade hade jag ont på öronen!!! Jag undrar om den här tråden låg någonstans i bakhuvudet när jag sov på Tinos...? ![]() Jag längtade i alla fall hem till min dubbelsäng, som jag och katterna delar på nätterna, med DUX-madrasser och en tjock bäddmadrass ovanpå... ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|