![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I fredags (22/10) kom det sista av våra vykort till mottagaren. Det betyder att det sista vykortet tog nästan två månader innan det nådde fram till Sverige och adressaten.
![]() ![]() ![]() Det är rekord för av oss sända vykort, men vad jag förstår av Er andra så är tydligen postgången från Karpathos något i särklass trögt. ![]() ![]() Detta innebär att min utlovade avrapportering av postgången nu är avslutad för denna gång. BOKA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju inte säkert att dom fastnar alltid just på Karpathos
![]() Eftersom när jag postade mina kort, som var ett till Kalymnos och 2 till Sverige och Kalymnoskortet kom fram inom ett par veckor och Sverige korten tog en månad till på sig. Dom var ju i samma brevlåda. Korten kan ju fastna tex i Aten ifall dom skall åka den vägen ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så kan det ju naturligtvis vara Riitta, kanske inte ska klanka allt för mycket på just Karpathos då?
Du var förresten riktigt snabb på att kommentera, vilket alltid är kul. ![]() När går Din nästa resa till Karp, om jag inte minns fel så skulle Du väl ner och plocka oliver? ![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]()
Det närmar sig
![]() ![]() Det tar tid för posten härifrån och komma till Karpathos också ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till med resan och olivplockningen Riitta.
![]() Du kan väl återkomma med lite information efter Din hemkomst. Kan vara kul att få lite rapporter även utanför den vanliga high seasong. BOKA ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|